Advertisement

Nieskategoryzowane

  • TTI przejmuje dystrybucję Cafe Creme

    Piątek, 20 marca 2009

    Firma Tobacco Trading International Poland Sp. z o.o. przejęła dystrybucję produktów firmy Henri Wintermans Cigars oraz Orlik Tobacco Company A/S na rynku polskim. Czytaj więcej »

  • Ciastko dla Warszawy

    Czwartek, 19 lutego 2009

    Nowe ciastko dla Warszawy - pod takim hasłem Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Cech Rzemiosł Spozywczych w Warszawie i Związek Rzemiosła Polskiego zorganizowały konkurs na ciastko symbolizujące stolicę.
    Czytaj więcej »

  • Przy sali pełnej dziennikarzy i analityków prezes Grupy Bomi, Andrzej Wojciechowicz, przedstawił prognozy wyników na rok 2009 i założenia rozwoju sieci na najbliższe 3 lata. Czytaj więcej »

  • „Podrabiane" oscypki dominują

    Poniedziałek, 26 stycznia 2009

    Jak podała Rzeczpospolita, tylko 11 baców zdobyło uprawnienia do sprzedaży legalnych oscypków. Reszta się nie spieszy, bo wie, że przegra z oszustami. Czytaj więcej »

  • Duda-Bis na skraju upadłości

    Czwartek, 22 stycznia 2009

    Raiffeisen Bank, tworzący wraz z ING i DNB Nord konsorcjum, któremu firma warta jest 150 mln złotych, chce jej upadłości - informuje Rzeczpospolita. Czytaj więcej »

  • Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, uruchamia nową usługę - telefonię komórkową przygotowaną we współpracy z PTC, operatorem sieci Era - czytamy w Rzeczpospolitej. Czytaj więcej »

  • Spada sprzedaż wódki Sobieski

    Piątek, 16 stycznia 2009

    Polacy w 2008 roku kupili o 2 procent mniej wódki Sobieski niż rok wcześniej, nieco ponad 13,8 mln litrów. Czytaj więcej »

  • Znany w całej europie niemiecki producent świeżych produktów mlecznych - Müller, właśnie wprowadził swe produkty na polski rynek. Premierze marki towarzyszyć będzie kampania reklamowa i intensywne działania promocyjne w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Chciałbyś, aby Twój samochód był wyposażony w alkomat? Jeśli tak - podpisz petycję skierowaną do Komisji Europejskiej na stronie www.alkocasco.pl lub w jednym z 8 miast w Polsce. Jest to apel do Komisji Europejskiej, by zachęcała producentów do seryjnego wyposażania samochodów w alkomat. Zbiórka podpisów pod petycją została zorganizowana w... Czytaj więcej »

  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) dofinansuje szkolenia dla pracowników Grupy Makarony Polskie. Czytaj więcej »

  • Obroty E.LECLERC w 2008 r. i plany na 2009 r.

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    E.LECLERC - najdłużej działająca  sieć hipermarketów w Polsce osiągnęła w 2007 r. obroty na poziomie 2,116 mld złotych (tj. o 3,8 % więcej w stosunku do roku 2007). Podkreślenia wymaga fakt, że zanotowany wzrost obrotów został uzyskany mimo braku otwarć nowych hipermarketów w 2007 r. Czytaj więcej »

  • Nawet 180 darmowych SMS-ów w sieci Carrefour MOVA

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    W styczniu w sieci Carrefour MOVA rusza promocja, dzięki której użytkownicy mogą wymienić darmowe minuty na rozmowy na darmowe SMS-y. To kolejna propozycja sieci Carrefour MOVA, dzięki której jej użytkownicy mogą pozostać w darmowym kontakcie z bliskimi. Czytaj więcej »

  • Arla Foods – teraz Bliżej Natury

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Koncern Arla Foods wprowadził nowy, globalny logotyp. Naturalny smak, zdrowie i bliskość przyrody to motywy przewodnie koncernu, które podkreśla znak towarowy. Od 7 listopada 2008 roku wszystkie produkty marki Arla na całym świecie zostały opatrzone jednolitym, nowym logiem. Czytaj więcej »

  • Prawdopodobnie najlepszy serwis www w sieci

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Internetowy serwis Carlsberga w Polsce http://www.carlsbergeuro2008.pl/, stworzony dla kibiców mistrzostw UEFA Euro 2008, których marka Carlsberg była oficjalnym sponsorem, został w grudniu 2008r. wyróżniony nagrodami Webstar Internautów i Webstar Akademii w konkursie Webstarfestival 2008. Jest to najbardziej prestiżowy, ogólnopolski konkurs na... Czytaj więcej »

  • Firma Hoop Polska, firma działająca w grupie Kofola-Hoop rozpoczęła międzynarodową akcję Razem zrobimy więcej, wspierając leczenie dzieci z chorobą nowotworową. Czytaj więcej »

  • Po zabawki tylko do Carrefour!

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Z myślą o najmłodszych dzieciach, jak i starszych pociechach, Carrefour przygotował ciekawą ofertę zabawek, połączoną z gwarancja niskich cen - klienci mają zapewniony zwrot 10-krotności różnicy w cenie zabawki, jeśli znajdą taką samą taniej w innym sklepie w obrębie 15 km od danego sklepu Carrefour. Czytaj więcej »

  • Sieć supermarketów spożywczych Intermarché stworzyła nową stronę internetową. Przebudowując stronę  zadbano o jak najlepszą przejrzystość treści na niej zawartych oraz wygodę użytkowania.
    Czytaj więcej »

  • ZPC Bałtyk producent słodyczy rozpoczął wdrożenie systemu Business Intelligence (BI). Wdrożenie kończy rozpoczęty w 2007 roku proces kompleksowej informatyzacji zakładów cukierniczych. Celem wdrożenia BI jest uzyskanie pełnej informacji o rentowności produktów, rynków i klientów. Projekt realizowany jest przez spółkę Macrologic S.A.ZPC Bałtyk... Czytaj więcej »

  • Manufaktura dba o każdy szczegół

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Na początku grudnia 2008r. Manufaktura została laureatką prestiżowej nagrody przyznawanej za innowacyjną stylistykę. Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych doceniła nie tylko architekturę i wystrój Centrum. Wrażenie na Kapitule konkursu zrobiła także tzw. mała architektura, na którą składają się ławki, plan Centrum, tablice informacyjne. Każdy detal jest... Czytaj więcej »

  • DIETOGRAM. I WIESZ, CO JESZ

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Grupa Muszkieterów wprowadza innowacyjny system znakowania żywności - Dietogram. Opakowania produktów marek własnych dostępnych w supermarketach Intermarché opatrzone będą specjalnym oznakowaniem, jasno informującym o wartościach odżywczych oraz kaloryczności artykułów spożywczych. Czytaj więcej »

  • Hand Made dla marki Arctic

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Firma Hoop Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Arctic. Zwycięską agencją jest Hand Made, która do tej pory obsługiwała Arctica. W  przetargu pokonała trzy agencje: Leo Burnett, Schulz i JWT. Czytaj więcej »

  • Rieber & Søn, właściciel marki Delecta i King Oscar, podpisał umowę wstępną o przejęciu marki Gellwe, wzmacniając tym samym swoją pozycję na polskim rynku FMCG. Czytaj więcej »

  • REKORDOWY ROK DLA BRICOMARCHÉ

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Grupa Muszkieterów otworzyła w grudniu cztery nowe sklepy. Dwa nowe supermarkety Intermarché powstały w Brodnicy i Szczytnie, a dwa nowe Bricomarché w Działdowie i Kwidzynie. Dodatkowo rok 2008 był dla szyldu Bricomarché rekordowym okresem pod względem otwarć. Obecnie największa pod względem obrotów sieć franczyzowa liczy 190 placówek... Czytaj więcej »

  • Otwarcie nowych delikatesów Milea

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Delikatesy Milea poszerzyły swój zasięg o cztery nowe lokalizacje. Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia klienci mogli zrobić zakupy w delikatesach Milea. Czytaj więcej »

  • Nośniki POS TV w nowych sklepach Piotr i Paweł.

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Piotr i Paweł otworzył nowe punkty handlowe w Poznaniu, Toruniu, Gdańsku, Płocku, Bydgoszczy i Wrocławiu. Call2Action zainstaluje w nich wkrótce kolejne nośniki POS TV. Czytaj więcej »

  • Tańsze Święta z kartą Carrefour Visa

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Carrefour przygotował specjalne promocje karty Carrefour Visa, dzięki którym przedświąteczne zakupy stają się tańsze i łatwiejsze. Każdy klient, który do 28 grudnia podpisze umowę o kartę otrzyma dodatkowy prezent: bon o wartości 50 złotych
    lub odtwarzacz MP3. Czytaj więcej »

  • „Zmiana nazwy oznacza w naszym przypadku jeszcze silniejsze związanie z międzynarodowymi standardami wyznaczonymi przez Grupę Japan Tobacco International, której częścią jesteśmy od kwietnia 2007 roku, gdy JTI nabyło Grupę Gallaher za 9,4 mld funtów - powiedział Przemysław Filipowicz, Dyrektor ds. Prawnych i Korporacyjnych JTI Polska Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Fair Play po łódzku

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Zakłady Mięsne Pamso S.A. po raz kolejny zostały wyróżnione Certyfikatem Fair Play. Jest to 5 tytuł z rzędu pabianickiego producenta, jednak tym razem dodatkowo przyznana została Złota Statuetka „Przedsiębiorstwa Fair Play". Czytaj więcej »

  • Ty też możesz wesprzeć Kampanię Wodną

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Jesteś właścicielem restauracji, pubu, czy kawiarni? Kupując wodę mineralną Cisowianka do swojego lokalu, wspierasz budowę studni w Sudanie Południowym. Charakterystyczne butelki 0,33l zostały wyprodukowane na potrzeby Kampanii Wodnej organizowanej  przez Polską Akcję Humanitarną. Czytaj więcej »

  • Najstarsza marka odzieżowa świata bankrutem

    Poniedziałek, 12 stycznia 2009

    Jak podała Rzeczpospolita, Viyella, znana brytyjska firma produkująca głównie damską odzież - zbankrutowała. Także porcelanowa legenda Wedgewood jest na skraju bankructwa. Czytaj więcej »

więcej artykułów